باربری مشهد به دوگنبدان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به دوگنبدان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات یاسوج- دهدشت- چیتاب- سرفاریاب- دیشموک- لنده- لیکک- چرام- باشت- مارگون- قلعه رئیسی- پاتاوه خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به دوگنبدان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (یاسوج- دهدشت- چیتاب- سرفاریاب- دیشموک- لنده- لیکک- چرام- باشت- مارگون- قلعه رئیسی- پاتاوه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


دوگنبدان
شهر دوگُنبَدان (گچساران) یکی از شهرهای شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد است. این شهر مرکز شهرستان گچساران است. باربری مشهد به دوگنبدان - مردم دوگنبدان به زبان لری بویراحمدی و ترکی قشقایی صحبت می‌کنند. شهر دوگنبدان در ناحیه گچساران در منتهی‌الیه مناطق نفت خیز ایران قرار گرفته‌ است. منطقه نفتی گچساران از نواحی قدیمی و مشهور صنعت نفت ایران به‌ شمار می‌آید.
ویژگی های طبیعی
منطقه ای است غالبا کوهستانی متشکل از ارتفاعات و صخره های سخت و صعب العبور دارای راههای متعدد و چشم اندازهای بسیار مهمی می باشد . این اکوسیستم جنگلی درمنطقه گرمسیری استان قرار دارد . درفصل زمستان قلل مرتفع آن پوشیده از برف است .
فلورگیاهی
پوشش گیاهی این منطقه شامل بلوط (گونه غالب ) بنه ، ارس،بادام ، کیکم، کلخنگ، گون، کنگر، آلبالوی وحشی و … می باشد .
فون جانوری
جمعیت جانوری منطقه را غالبا خرگوش ، روباه ، گرگ، کفتار و پرندگاهی چون دلیجه ، بحری ، تیهو، و کبک معمولی تشکیل می دهد .البته گونه کل و بزوحشی نیزدرصخره های صعب العبور آن مشاهده می گردد.
وجه تسمیه نام شهر دوگنبدان
وجه تسمیه این شهر به خاطر وجود دو گنبد فروریخته‌ایست در دشت‌های شرق و غرب دوگنبدان، یکی گنبدی با ارتفاع حدوداً شش متردرغرب ناحیه لیشتر که آثارش هنوز پابرجاست است و دیگری در جلگه شرقی دوگنبدان و در ابتدای تنگ مالیون قرار داشته‌است. باربری مشهد به دوگنبدان - گنبد دوم اکنون وجود ندارد ولی آثار ویرانه‌های تپه‌ای وجود دارد که گمان می‌شود یک چهار طاقی بزرگ بوده باشد که زمانی گنبد شکوهمندی بر آن ساخته‌اند؛ بنابراین شهر به دلیل وجود این دو گنبد، دوگنبدان نامیده شده‌است. آقای نورمحمد مجیدی درکتاب تاریخ و جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد دربارهٔ آثار این دوگنبد گفته‌است که ظاهراً بقایای آثار دوگنبد تا سال ۱۳۵۰ در شمال غربی شهر و درمجاورت مخازن آبی که شرکت نفت جهت کارگران و شهروندان دوگنبدان احداث نموده وجود داشته‌است. 
باربری مشهد به دوگنبدان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به دوگنبدان - یاسوج- دهدشت- چیتاب- سرفاریاب- دیشموک- لنده- لیکک- چرام- باشت- مارگون- قلعه رئیسی- پاتاوه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به دوگنبدان،حمل بار از مشهد به دوگنبدان ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: